Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (21)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Іщенко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Бакурова О. М. 
Зміни активності аденозиндезамінази при підвищеному онкоризику та карциномах різної локалізації [Електронний ресурс] / О. М. Бакурова, О. Ю. Попович, К. О. Миронова, Р. В. Іщенко, Я. Г. Жебеленко, С. О. Зуйков, Б. Г. Борзенко // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2011. - Вип. 3. - С. 6-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2011_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Боровий М. О. 
Особливості KL22,3- та KL32,3-іонізації атомів кремнію електронним ударом [Електронний ресурс] / М. О. Боровий, Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2013. - № 28. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2013_28_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.276 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тьорло В. О. 
Проблеми функціонування комерційних банків України за сучасних умов та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / В. О. Тьорло, Р. О. Іщенко // Економіка та держава. - 2015. - № 1. - С. 83-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Іщенко Р. М. 
Викладання фізики в технічних університетах України на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко // Вісник Національного транспортного університету. - 2017. - № 1. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2017_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Іщенко Р. М. 
Відображення публікацій з фізики українських вчених у базі даних Scopus [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко, Д. Ю. Манько, І. В. Балагура // Вісник Національного транспортного університету. - 2016. - № 1. - С. 171-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2016_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Іщенко Р. М. 
Аналіз результатів вхідного контролю знань з фізичних основ механіки студентів технічного університету [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_44
Наведено результати вхідного контролю знань з фізичних основ механіки студентів першого курсу технічного університету, що проводився на початку 2016 - 2017 і 2017 - 2018 навчальних років. Завдання до вхідного контролю складалися з задач із вказаного розділу фізики, складність яких не виходила за рамки програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОНЗ) рівня стандарту. Зокрема, перші три завдання були з кінематики, четверте завдання - на визначення імпульсу і кінетичної енергії поступального руху тіла, п'яте завдання - на гармонічні механічні коливання. Аналіз результатів вхідного контролю знань студентів першого курсу з фізичних основ механіки, проведеного на початку двох зазначених навчальних років, показав, що більшість студентів не справилися з запропонованим завданням і, як наслідок, отримали низькі оцінки. Крім того, спостерігається зниження рівня підготовки студентів із вказаного розділу фізики. Останнє підтверджується тим, що середній бал студентів за вхідний контроль, проведений у 2017 - 2018 навчальному році знизився на 37,5 % у порівнянні з результатом 2016 - 2017 навчального року. Виявлений у більшості студентів достатньо низький рівень загальноосвітньої підготовки з фізичних основ механіки може бути зумовлений тим, що даний розділ фізики в школі вивчають в 10 класі. Враховуючи, що знання учнів з механіки є нестійкими та несистематизованими, за рік вони просто забувають більшість пройденого матеріалу. Крім того, як показує досвід, більшість випускників ЗОНЗ поступово втрачають такі важливі навички, як запам'ятовування розглянутого теоретичного матеріалу з фізики та подальше його самостійне відтворення з метою практичного використання, зокрема, для розв'язання задач. Таким чином, на підставі виконаного аналізу результатів вхідного контролю зроблено висновок, що наявний рівень загальноосвітньої підготовки з фізичних основ механіки у більшості студентів-першокурсників є недостатнім для успішного вивчення вказаного розділу фізики рівня технічного університету.
Попередній перегляд:   Завантажити - 933.088 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Іщенко Р. М. 
Використання методу аналогії для підвищення мотивації студентів технічних університетів до вивчення фізики [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко // Вісник Національного транспортного університету. - 2018. - № 1. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2018_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Скорик А. Б. 
Аналіз особливостей побудови і застосування перспективних систем управління високоточною зброєю. Активні головки самонаведення [Електронний ресурс] / А. Б. Скорик, М. І. Камчатний, Є. В. Моргун, І. В. Помогаєв, Р. В. Іщенко, М. І. Щоголєв // Системи озброєння і військова техніка. - 2018. - № 3. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2018_3_7
Розглянуто питання використання у перспективних системах високоточної зброї (ВТЗ) безплатформенних інерціальних навігаційних систем, побудованих на основі застосування МЕМС-датчиків, кільцевих лазерних і волоконно-оптичних гіроскопів. Наведено приклади використання нових датчиків у зразках ВТЗ, аналізуються їх технічні характеристики. Відзначено складність топографічного забезпечення стрільб перспективної ВТЗ, особливості використання систем супутникової навігації та оптико-електронних систем в бойових умовах.Розглянуто питання побудови систем наведення реалізованих за традиційною і перспективною топологією. Зроблено висновок про необхідність використання в перспективних системах наведення законів управління, які потребують вимірювання дальності ракета-ціль. Проаналізовано особливості побудови активних головок самонаведення (ГСН). Як перспективні розглядаються питання використання двох-діапазонних см/мм напівактивно-активних ГСН, перехід АГСН на використання 3,5 мм діапазону хвиль. Відзначено особливості побудови наземних засобів ЗРК які застосовують ЗКР з АГСН.
Попередній перегляд:   Завантажити - 883.101 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Іщенко Р. 
Роль методу аналогії при вивченні фізичних основ механіки в технічних університетах [Електронний ресурс] / Р. Іщенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Іщенко Р. М. 
Аналіз рівня підготовки з фізики студентів технічних спеціальностей за результатами вхідного контролю [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_14
Для успішного опанування студентами курсу загальної фізики рівня технічного університету необхідно мати належний рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Інформацію про реальний рівень такої підготовки можна отримати з результатів вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Відповідно, аналіз результатів вхідного контролю надає можливість скоригувати навчальний процес і розробити алгоритм дій для подолання труднощів, які виникають у студентів під час вивчення фізики в технічному університеті. Як матеріал для дослідження рівня підготовки студентів технічних спеціальностей із загальноосвітнього курсу фізики використано результати вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Кількість студентів, що писали вхідний контроль, становила 352 особи. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових публікацій за обраною тематикою дослідження; аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час обробки та обговорення результатів вхідного контролю з фізики. Наведено результати аналізу вхідного контролю знань з загальноосвітнього курсу фізики студентів технічних спеціальностей Національного транспортного університету, що проводився на початку 2017 - 2018 і 2018 - 2019 навчальних років. Завдання до вхідного контролю містили задачі, складність яких не виходила за межі програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів рівня стандарту. Середній бал студентів за вхідний контроль з фізики дорівнював 1,6 балів із 12 можливих. Відзначено, що всі задачі, підібрані до вхідного контролю, були нескладними, фактично на одну дію. Для їх розв'язання необхідно було пригадати відповідний закон чи співвідношення з того чи іншого розділу фізики. Як виявилося, студенти мають значні проблеми з самостійним відтворенням теоретичного матеріалу з фізики і, відповідно, з розв'язуванням задач. Аналіз результатів вхідного контролю з фізики показав, що більшість студентів-першокурсників мають низький рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Рекомендовано під час поточного контролю знань студентів, разом з іншими формами, використовувати фізичний диктант, який сприятиме підвищенню рівня теоретичної підготовки студентів, що є необхідною умовою для розв'язання фізичних задач.
Попередній перегляд:   Завантажити - 903.103 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Іщенко Р. М. 
Роль першої лекції з фізики у формуванні мотивації студентів технічного університету до подальшого вивчення дисципліни [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_11
Відомо, що протягом останнього десятиріччя значна кількість студентів університетів має достатньо низьку мотивацію до навчання. Відзначене значною мірою стосується студентів, що навчаються за технічними спеціальностями. Отже, проблема формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів технічних університетів на даний час є достатньо актуальною. Зрозуміло, що зазначена проблема має глобальний характер і значна за обсягом. Тому дана робота присвячується встановленню ролі першої лекції з фізики у формуванні мотивації студентів технічного університету до подальшого вивчення вказаної дисципліни. Для досягнення поставленої мети роботи використовувалися наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових публікацій за обраною тематикою дослідження; спостереження навчального процесу, письмове та усне опитування студентів; аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час одержання та обговорення результатів і формулювання висновків роботи. Багаторічний досвід викладання фізики студентам Національного транспортного університету показує, що рівень підготовки останніх з загальноосвітнього курсу фізики досить слабкий. При цьому студенти не усвідомлюють, що предметні компетентності, набуті ними під час вивчення курсу фізики рівня технічного університету, вкрай необхідні для подальшого успішного опанування загальнотехнічних навчальних дисциплін. Вихід з такого становища може бути пов'язаний з підвищенням мотивації студентів до вивчення фізики. Зокрема, під час читання першої лекції з фізики рекомендовано зазначити наступне: сформулювати визначення, мету та головні завдання фізики; розглянути структуру курсу загальної фізики; представити і пояснити схему міждисциплінарних зв'язків фізики з загальнотехнічними дисциплінами, що входять до циклу професійної і практичної підготовки студентів. Висновки: таким чином, перша лекція з фізики відіграє значну роль у формуванні мотивації студентів технічного університету до подальшого вивчення дисципліни. Детальний розгляд на першій лекції мети, головних завдань фізики, зв'язку фізики з загальнотехнічними дисциплінами призводить до розуміння студентами, для чого вивчати фізику, що, в свою чергу, підвищує інтерес до навчальної дисципліни та формує додаткову мотивацію до її подальшого вивчення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.735 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Іщенко Р. 
Аналіз сучасного стану викладання фізики в технічних університетах України [Електронний ресурс] / Р. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2016. - Вип. 1. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2016_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.135 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Третяк Д. Д. 
Аналіз здійснення інвестиційної діяльності страхових компаній в Україні [Електронний ресурс] / Д. Д. Третяк, Р. А. Іщенко // Економіка та держава. - 2020. - № 3. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Іщенко Р. 
Аналіз загальноосвітнього рівня предметної компетентності з фізики здобувачів вищої освіти технічного університету за результатами вхідного контролю [Електронний ресурс] / Р. Іщенко, Г. Ісаєнко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2020. - Вип. 2(2). - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2020_2(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.971 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Іщенко Р. М. 
Аналіз рівня підготовки з загальноосвітнього курсу фізики студентів першого курсу за результатами вхідного контролю [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Вісник Національного транспортного університету. - 2020. - № 1. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2020_1_16
Для успішного опанування студентами курсу загальної фізики рівня технічного університету необхідно мати належний рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Інформацію про реальний рівень такої підготовки можна отримати з результатів вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Відповідно, аналіз результатів вхідного контролю надає можливість скоригувати навчальний процес і розробити алгоритм дій для подолання труднощів, які виникають у студентів під час вивчення фізики в технічному університеті. Як матеріал для дослідження рівня підготовки студентів технічних спеціальностей із загальноосвітнього курсу фізики використано результати вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Кількість студентів, що писали вхідний контроль, становила 352 особи. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових публікацій за обраною тематикою дослідження; аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час обробки та обговорення результатів вхідного контролю з фізики. Наведено результати аналізу вхідного контролю знань з загальноосвітнього курсу фізики студентів технічних спеціальностей Національного транспортного університету, що проводився на початку 2017 - 2018 і 2018 - 2019 навчальних років. Завдання до вхідного контролю містили задачі, складність яких не виходила за межі програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів рівня стандарту. Середній бал студентів за вхідний контроль з фізики дорівнював 1,6 балів із 12 можливих. Відзначено, що всі задачі, підібрані до вхідного контролю, були нескладними, фактично на одну дію. Для їх розв'язання необхідно було пригадати відповідний закон чи співвідношення з того чи іншого розділу фізики. Як виявилося, студенти мають значні проблеми з самостійним відтворенням теоретичного матеріалу з фізики і, відповідно, з розв'язуванням задач. Аналіз результатів вхідного контролю з фізики показав, що більшість студентів-першокурсників мають низький рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Рекомендовано під час поточного контролю знань студентів, разом з іншими формами, використовувати фізичний диктант, який сприятиме підвищенню рівня теоретичної підготовки студентів, що є необхідною умовою для розв'язання фізичних задач.
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.611 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Аль-Амморі А. Н. 
Міжпредметні зв’язки фізики з дисциплінами циклу професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / А. Н. Аль-Амморі, Р. М. Іщенко // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.116 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Іщенко Р. М. 
Ефективність дистанційного навчання фізики студентів технічних спеціальностей в умовах карантину [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко, І. В. Горбунович // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_12
У сучасному світі особливої актуальності набуває дистанційна форма навчання, під час якої освітній процес здійснюється шляхом використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Фізика, як відомо, відноситься до циклу обов'язкових навчальних дисциплін природничо-наукової та математичної підготовки, що вивчається студентами технічних спеціальностей. У той же час фізика є традиційно однією з найскладніших дисциплін для більшості студентів. Відповідно, дослідження ефективності дистанційного навчання фізики студентів технічних спеціальностей в умовах карантину є актуальним. Опрацьовано результати успішності студентів технічних спеціальностей Національного транспортного університету з фізики за результатами очного та дистанційного навчання. Кількість студентів складала 242 особи. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових публікацій за обраною тематикою дослідження; аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час обробки та обговорення результатів успішності студентів із фізики за результатами очного та дистанційного навчання. Виявлено, що розподіл підсумкових оцінок студентів із фізики за результатами очного та дистанційного навчання досить відрізняється. Зокрема, за результатами дистанційного навчання фізики можна виділити дві найбільші підгрупи студентів, що отримали максимальні (А) та, відповідно, мінімальні (Е) підсумкові оцінки. Така тенденція спостерігалася в кожній академічній групі студентів. Рівень якості навчання, тобто відсоток студентів, які отримали з фізики підсумкові оцінки А, В і С, під час дистанційного навчання дорівнював 50,8 % і виявився на 5,8 % вищим, ніж під час очного навчання. Таким чином, дистанційна форма навчання фізики студентів технічних спеціальностей під час карантину з достатньою ефективністю замінила очну форму навчання. Однак, дистанційне навчання фізики у сучасному форматі виявилося менш придатним для студентів із низьким рівнем самоорганізації. Зазначені студенти виявилися психологічно неготовими до дистанційного навчання та, відповідно, отримали мінімальні підсумкові оцінки з фізики. В подальшому, більш ефективною може бути змішана форма навчання фізики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.108 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Іщенко Р. М. 
Аналіз рівня предметної компетентності з фізики студентів технічного університету за результатами фізичних диктантів [Електронний ресурс] / Р. М. Іщенко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 43(1). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_43(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.027 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Аль-Амморі А. Н. 
Міжпредметні зв'язки дисциплін математичної підготовки з дисциплінами циклу професійної підготовки фахівців з інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / А. Н. Аль-Амморі, Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(1). - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського